Wednesday, November 10, 2010

KKTM BERANANG...MICROCONTROLLER GEEK MATSURI 2010

04hb. November 2010.
"Microcontroller Geek Matsuri" ialah satu "majlis pembentangan" di mana pelajar-pelajar yang mengambil subjek DFE 4323 - Microcontroller and Embedded System akan mempersembahkan hasil projek mereka.

Projek mereka ini adalah membawa markah 30% daripada markah kerja kursus keseluruhan bagi subjek tersebut. Mereka boleh melaksanakan projek ini samada secara berseorang atau secara berkumpulan tidak melebihi 2 orang ahli.

Tujuan mengadakan Matsuri ini adalah untuk mencungkil bakat-bakat kreativiti dan inovatif di dalam diri pelajar-pelajar KKTM Beranang.

Tujuan lainnya juga adalah untuk memperlihatkan semangat kerjasama di antara pelajar-pelajar subjek ini secara khususnya dan ahli-ahli kohza masing-masing secara amnya.

Matsuri ini akan dijadikan acara tahunan selagi subjek DFE 4323 ini ditawar pada mana-mana semester di KKTM Beranang. Pada masa-masa akan datang, ianya akan menjadi satu ruang di mana orang ramai boleh menyaksikan sendiri hasil usaha dan kerja keras pelajar-pelajar KKTM Beranang ini.



No comments:

Post a Comment